تهدید منصوریان کارساز شد/ بازیکن ازبکی در راه ایران+ عکس

بازیکن ازبکستانی مد نظر تیم فوتبال استقلال عصر امروز راهی ایران می شود.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جپاروف بازیکن ازبکستان به دلیل محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست پا به توپ شود در نهایت به صورت قرضی به سپاهان پیوست و نکته قابل توجه این است که این بازیکن پس از اتمام لیگ شانزدهم بدون مذاکره با استقلالی ها راهی کشورش شد.

این بازیکن در صحبت های خود از اینکه دیگر نمی تواند به دلیل مشکلات خانوادگی در ایران بازی کند سخن گفت و در نهایت از دسترس همه خارج شد و جوابگوی هیچ فردی نبود.

اما در این میان منصوریان نیز روز گذشته صحبت از قرارداد 18 ماهه سرورجپاروف با استقلال را به میان کشید که طی این قرارداد این بازیکن باید هر طور شده رضایت استقلالی ها را جلب کند در غیر این صورت آبی پوشان به راحتی می توانند از او شکایت کنند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه جپاروف روز گذشته در تمرینات لوکوموتیو تاشکند حضور پیدا کرده که همین مساله باعث شده تا بحث او و استقلال در مسیر دیگری قرار گیرد.

با تمام این تفاسیر این بازیکن صبح امروز راهی تهران شده و تصویری از بلیت بازگشت جپاروف به تهران از تاشکند می تواند تا حدودی به شایعات پایان دهد.


قرار است این بازیکن عصر امروز با استقلالی ها پای میز مذاکره بنشیند، زیرا احتمال دارد این بازیکن برای بازگشت به کشورش با استقلالی ها به توافق برسد و یا فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

در هر صورت مذاکره امروز جپاروف و استقلال می تواند وضعیت این بازیکن را مشخص کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار