پرونده استقلال با جذب 3 بازیکن بسته شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آتی در نظر دارد با جذب 3 بازیکن پرونده نقل و انتقالاتی تابستانی خود را ببندد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته از جذب تنها 3 بازیکن جدید در تیم خود خبر داد و اعلام کرد که به دنبال حفظ ستاره های تیمش است.

به این ترتیب می توان گفت استقلالی ها در نقل و انتقالات تابستانی کار دشواری در پیش ندارند.

همچنین اگر استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی هم بگیرد نمی‌تواند نسبت به جذب خارجی ها اقدام کند چرا که در آن صورت در سهمیه بزرگسال با مشکل مواجه می شود.

کار نشود///پرونده استقلال با جذب 3 بازیکن بسته شد

این طور که از شواهد پیداست در فصل جدید 3 بازیکن زیر 23 سال به گروه سهمیه‌های بزرگسال اضافه می‌شوند. فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و سیدحسین حسینی بازیکنانی هستند که دیگر جزء سهمیه‌ها محسوب نمی‌شوند.

با توجه به اینکه منصوریان این 3 بازیکن را می‌خواهد در نتیجه حضور آن ها در فهرست بزرگسال استقلال قطعی است که درنتیجه برای جذب بازیکن جدید خارجی جای آنچنانی باقی نمی‌ماند. از طرفی روزبه چشمی هم به فهرست فصل آینده افزوده می‌شود که محدودیت را برای جذب بازیکنان بزرگسال بیشتر می‌کند.

کار نشود///پرونده استقلال با جذب 3 بازیکن بسته شد

همچنین استقلالی ها امیدوار هستند جپاروف به استقلال بازگردد. به این ترتیب استقلالی‌ها اگر بتوانند همین بازیکنان فعلی را حفظ کنند بعید است که نیاز آنچنانی به جذب بازیکن جدید داشته باشند.

از طرفی منصوریان با وجود وضعیت نامعلوم پادوانی و جانواریو در خط دفاع به دنبال گزینه های مناسبی از جمله محمد دانشگر و منتظری است، اما به نظر، رقم بالای قرارداد منتظری این اجازه را ندهد که او آبی پوش شود.

همچنین مصلح نیز از دیگر گزینه هایی که به نظر حضورش در استقلال تا حدودی قطعی است.

همچنین استقلالی ها نیاز به یک بازیکن طراح دارند که از میان ماشاریپوف، بیت سعید می توانند یکی را انتخاب کنند.از طرفی هم ناگفته نماند استقلال به شدت به دنبال جذب این 2 گزینه است. 


کار نشود///پرونده استقلال با جذب 3 بازیکن بسته شد
در خط حمله هم اگر کاوه رضایی حفظ شود استقلال مشکلی نخواهد داشت اما منطق مربیگری حکم می‌کند که یک مهاجم خوب هم جذب شود که ظاهرا نظرها روی تبریزی، زهیوی و شهباززاده مثبت است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید استقلال در نقل و انتقالات چه تصمیم‌هایی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار