گیلان؛

گرامیداشت فتح خرمشهر با برگزاری 150 برنامه

150 عنوان برنامه در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اعلام این خبر گفت: گرامیداشت سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس با شعار "من انقلابی‌ام" از 2 تا 5 خرداد ماه در کشور برگزار می‌شود.

رسول جلائی با بیان اینکه خودباوری، خوداتکایی، خداباوری و تکیه به ظرفیت‌های درونی کشور از دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر بود، افزود: جشن پیروزی و مقاومت سوم خرداد در پیاده راه فرهنگی رشت، برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوع فتح خرمشهر و رونمایی از 5 عنوان کتاب مربوط به شهدای مدافع حرم گیلان از جمله برنامه های گرامیداشت فتح خرمشهر در گیلان است.

وی برگزاری یادواره شهدای بیت المقدس و شهدای شاخص فتح خرمشهر، همایش پیشکسوتان و فاتحان خرمشهر و برنامه آیه‌های ایثار را از دیگر برنامه‌های این ایام نام برد و افزود: در ایام گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای نظیر افتتاح 2 یادمان شهدای گمنام در سطح استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از افتتاح 100 واحد منزل مددجویی از سوی سازمان بسیج سازندگی گیلان در این ایام خبر داد و تصریح کرد: بیش از 150 عنوان برنامه در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر در استان گیلان برگزار می‌شود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.