رشت؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد وحدت ملی

حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد وحدت ملی و مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های بزرگداشت سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر آن را نمادی از وحدت ، همدلی و همراهی مردم با نیروهای مسلح دانست و افزود : باتوجه به فراز و فرودهای بسیار و خاطرات به یادماندنی از دفاع مقدس در نهایت کشورمان تجاوز گری دشمن در  جنگ تحمیلی را عزتمندانه پایان داد.
 
محمدعلی نجفی  رهبری امام راحل (ره) ، وحدت و حضور ملت ایران در کنار نیروهای مسلح را عامل پیروزی و  آزادی خرمشهر دانست و افزود: وحدت ملت  فرهنگ ایثار، جهاد ، شهادت، مقاومت، ولایتمداری و در کنار یکدیگر بودن را به همراه خواهد داشت.
 
وی  در ادامه بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تأکید کرد و افزود : انشاء ا... مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی و تجدید میثاق با امام و رهبری پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان می دهند و دشمنان را مأیوس می‌کنند.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه دنیا شاهد حضور مردم ایران در انتخابات خواهد بود گفت : باید فضایی فراهم شود تا مردم احساس کنند که ضامن و امانتدار رأی آنان هستیم و آن را حق الناس می‌دانیم تا با کمال آرامش در این انتخابات شرکت کنند.
 
محمدعلی نجفی با بیان اینکه مردم را تنها باید دعوت به انتخابات کرد و تشخیص با خود آنان است افزود : مردمی که 38 سال پای نظام انقلاب مانده‌اند و به شعور و آگاهی رسیده‌اند و خود قادر به تشخیص نامزد اصلح هستند.
 
وی  با اشاره به ضرورت ایجاد فضای همدلی و همراهی به برگزاری منظم نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت : باید شرایط لازم برای اشاعه فرهنگ ایثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراهم شود.
 
استاندار گیلان با اشاره به ساماندهی مزار شهدای رشت اظهار داشت : حدود 3 میلیارد تومان برای ساماندهی این مزار هزینه شد.
 
محمدعلی نجفی به ساماندهی مزار شهدای دیگر شهرستان‌های گیلان هم اشاره و تصریح کرد : پارسال حدود 5 میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.