عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور مردم در انتخابات سند افتخار کشور است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است؛ مشارکت مردم در انتخابات به حساب مردم و نظام نوشته می‌شود.

مشارکت مردم در انتخابات به حساب مردم و نظام نوشته می شوداسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه" را به هر نامزد انتخابات، رای به نظام است" گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حضور در پای صندوق‌های انتخابات تکلیف و امری واجب است که  همه باید درپای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه اظهار داشت: وقتی مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند به نظام رای می‌دهند و برخی نباید فکر کنند که به شخص و اشخاصی رای داده شده است.

وی با بیان اینکه این به تشخیص مردم است که به چه کسی رای دهند، تاکید کرد: مردم همواره در تعیین رئیس جمهور بعدی می‌کوشند تا ببینند کدام فرد شعارهایش عملیاتی خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سند افتخار کشور است، تصریح کرد: قطعا حضور حداکثری مردم در انتخابات در تعالی و عزت کشور در جهان تاثیرگذار خواهد بود.

عباسی با بیان اینکه جمع آرای مشارکت در انتخابات به حساب مردم و نظام نوشته می‌شود، گفت: هر ایرانی به عشق کشور و نظام پای صندوق‌های رای می‌آید که این خود سند افتخار کشور خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط فعلی کشور در عرصه‌های بین المللی گفت: با وجود شرایط فعلی نیاز است تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند که این امر می‌تواند وفاداری مردم به نظام را ثابت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، عباسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار