گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمدید 120 روزه تعلیق تحریم‌های ایران از سوی آمریکا جنبه تبلیغاتی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تمدید 120 روزه تعلیق تحریم‌های ایران از سوی آمریکا در یک روز مانده به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری در جهت تاثیرگذاری بر رای مردم ایران صورت گرفته است.

مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید 120 روزه تعلیق تحریم‌های ایران توسط دولت تر‌امپ گفت: این اقدام دولت آمریکا در یک روز مانده به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری در جهت تاثیرگذاری بر رای مردم ایران صورت گرفته است.

وی افزود: آمریکا قصد دارد با این بازی‌های سیاسی در دستگاه و نظام فکری ملت‌ دست ببرد اما ملت ایران باید هشیار باشند و این بازیها در رای و رفتار آنها تأثیر نگذارد.
 
وی با اشاره به انتخابات فردا اظهار داشت: تجربه نشان داده آمریکا به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست و ملت ایران باید فارغ از موضع‌گیری‌های آمریکا و بر اساس مبانی و اصول فکری امام و مقام معظم رهبری تصمیم گرفته و اقدام کنند.

گودرزی با بیان اینکه سیاست کلی آمریکا نابودی اقتصادی ملت ایران است، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور اتکا به ظرفیت‌های داخلی، قطع امید از دشمنان و تلاش انقلابی و جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی درون زا و برون زا است.

نماینده مردم بروجرد با ابراز امیدواری از اینکه مردم فردا با رای قاطع خود به تمامی جهانیان اعلام خواهند کرد که ما همچنان به دنبال گفتمان انقلابی هستیم، ادامه داد: حضور مردم  مهر تائیدی براصول و مبانی فکری امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار