خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشارکت در انتخابات نشان از مشروعیت نظام دارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: مشارکت پررنگ و حداکثری ایرانیان پای صندوق‌های رای تفکر طمع‌ورزی دشمنان علیه ایران را سلب خواهد کرد.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به  اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "رای به هر نامزد،‌ رای به اصل نظام است" گفت: قطع به یقین پیام حضور مشارکتی حداکثری مردم در انتخابات به کشورهای خارجی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان قسم‌خورده ایران هستند، تاکید کرد: معتقدم حضور مردم در انتخابات حائز این پیام است که ما پشت نظام اسلامی خود هستیم و رای به هر نامزدی در انتخابات به مفهوم رای به مشروعیت، محبوبیت و مقبولیت نظام است.

خضری تصریح کرد: قطعا مشارکت پررنگ و حداکثری ایرانیان پای صندوق‌های رای تفکر طمع‌ورزی دشمنان علیه ایران را سلب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت، مقبولیت و مشروعیت نظام از رای مردم کسب می‌شود، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات حائز پیام جهانی است لذا حضور حتی در حد یک رای که می‌تواند با اختلاف یک دولت دیگر را سر کار نگه دارد، حائز اهمیت است.

خضری در پایان با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: معتقدم مشارکت مردم در این دوره از انتخابات از دوره گذشته بیشتر خواهد بود که این امر نشان از مقبولیت و مشروعیت نظام در نزد مردم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خضری ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار