کرمان؛

تحقیق و پژوهش باعث رشد خلاقیت در جامعه

تحقیق و پژوهش موجب رشد خلاقیت، پیشرفت و پویایی جامعه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم روحی ، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان در همایش تجلیل از رتبه های برتر جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: تربیت، در راس همه فعالیت ها در آموزش و پرورش است.
وی تقویت روحیه ی همکاری و افزایش مشارکت والدین در فعالیت های آموزشی و تربیتی مدرسه، استفاده از تجارب، نو آوری و توانمندی های والدین و همکاران و ایجاد خلاقیت و نو آوری در فعالیت های انجمن اولیا و مربیان را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست
روحی با بیان اینکه بحث آموزش خانواده در مدارس باید جدی گرفته شود، افزود: ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه از طریق آموزش خانواده ها امکان پذیر است
همچنین در این جلسه شیخ پور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه دو با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در عرصه ی تعلیم و تربیت گفت: برای تغییر و بهبود در وضع آموزش، نیازمند انجام تحقیق و پژوهش هستیم.
وی با بیان اینکه بایستی در جهت تقویت بخش فنی حرفه ای گام برداریم و زمینه را برای کار آفرینی در دانش آموزان فراهم آوریم، افزود: وظیفه ی ماست که نسلی خلاق، نوآور و مبتکر را پرورش دهیم.
در ادامه ی این مراسم فردوسی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو با بیان اینکه این ناحیه توانسته است برای پنجمین سال متوالی بیشترین رتبه های برگزیده ی کشوری، استانی و منطقه ای را از آن خود کند، گفت: از 36 طرح ارسال شده از سوی دبیرخانه ی جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان ناحیه دو، 17 طرح موفق به کسب رتبه شده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی موفقیت های کسب شده در آموزش و پرورش ناحیه دو مرهون تلاش و زحمات تمامی همکاران است، افزود: 4 طرح از 8 طرح کشوری، 8 طرح از 19 طرح استانی و 5 طرح از 21 طرح منطقه ای متعلق به همکاران در آموزش و پرورش ناحیه دو است.
گفتنی است: در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره ی تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار