کرمان؛

حرف‌های دشمن پسند کاندیدها موجب خوشحالی دشمن خواهد شد

نباید حرف‌های دشمن پسندی که موجب ضعف کشور می‌شود از سوی کاندیداها انتخابات گفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام حسن سالاری امام جمعه موقت منوجان در جمع یاوران مهدی (ع) گفت: منتظران امام زمان (عج) هم باید خودشان و هم دیگران را اصلاح کنند و به ارزش‌های الهی توجه و آن را در جامعه گسترش دهند.

سالاری افزود: کسی که دوست دارد از یاران امام زمان (عج) باشد باید انتظاری پویا داشته باشد و نخستین چیزی که منتظران امام باید توجه داشته باشند، شناخت امام است و آنچه موجب خیر و برکت ما می‌شود به واسطه امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت منوجان با بیان اینکه آنهایی که در  عصر امام زمان (عج) زندگی می‌کنند و به امامت آن اعتقاد دارند از بالاترین انسان‌ها هستند، اذعان داشت: تقوای الهی را باید در عمل انجام داد و با این تقوا زمینه ظهور امام را فراهم کرد.

سالاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند به انتخابات به‌عنوان یک وظیفه شرعی نگاه کنید، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه نیست بلکه تکلیفی شرعی و حفظ خون شهدای انقلاب است چرا که حفظ این نظام و انقلاب اوجب واجبات است.


وی تصریح کرد: شورا ها باید واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند و نباید باور آنها را از بین ببرند چراکه وعده‌های توخالی موجب از بین رفتن اعتماد و باور مردم به مسؤولیت و مسؤولان می‌شود.


سالاری بیان کرد : مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است چرا که یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند اقتدار کشور ایران را به جهانیان نشان دهد همین است.


امام جمعه موقت منوجان با بیان اینکه رعایت اخلاق  انتخاباتی مایه سربلندی کشور است، خاطرنشان کرد: نباید حرف‌های دشمن پسندی که موجب ضعف کشور می‌شود از سوی کاندیداها گفته شود.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم متذکر شد: پذیرش سند 2030 سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت کاری کاملاً غلط و اشتباه است و اگر نمی‌توانید با امضای آن مخالفت کنید اعلام کنید که جمهوری اسلامی در زمینه آموزش و پرورش اسناد بالادستی دارد و احتیاجی به این سند ندارد.


سالاری تصریح کرد: مبنای کشور اسلامی ایران مبنای قرآن است و جایی برای وارد کردن فرهنگ غرب به این کشور وجود ندارد. 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار