رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا:

شکست رشیدی مقابل نفر سوم المپیک/محبی راهی نیمه نهایی شد

حامد رشیدی با شکست مقابل نماینده عنواندار کشور ازبکستان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دهلی نو بازماند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز(یکشنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان آغاز شد.
بر این اساس در وزن 70 كيلوگرم حامد رشيدی در دور نخست مقابل ين لو از چين با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل اختيار نورزاف دارنده مدال برنز المپيك و نقره جهان از ازبكستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد. وی باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.
در وزن 125 كيلوگرم يداله محبی در كشتي نخست مقابل هاي شانگ از چين با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان کانگ جین نام از کره جنوبی و آیبک کاسمانبتوف از قرقیزستان برود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار