رقابت های كشتی آزاد قهرمانی آسیا:

احسان پور و کریمی به نیمه نهایی رسیدند

بهنام احسان پور و علیرضا کریمی به مرحله نیمه نهایی اوزان 61 و 86 رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز(یکشنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان آغاز شد.
بر این اساس در وزن 61 كیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم 11 بر صفر جی هون یون از كره جنوبی را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با دولت نیازبیكوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان روبرو خواهد شد.
در وزن 86 كیلوگرم علیرضا كریمی در دور اول با شکست 11 بر صفر نایریسیگا راهی دور بعد شد. وی در دور بعد گوانگ اوك كیم از كره جنوبی را 7 بر صفر مغلوب کرد و به دور سوم رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بهادور کودیروف از تاجیکستان و اونوربات پوریجاو از مغولستان می رود.
در وزن 70 كیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف برنده اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیك و نقره جهان از ازبكستان و لی گون وو از كره جنوبی می رود.
در وزن 125 كیلوگرم یداله محبی در كشتی نخست 11 بر صفر های شانگ از چین را مغلوب کرد و راهی دور بعد شد.وی در دور دوم  با برنده كشتی میان یرموخامبت اینكار از قزاقستان و زولبو ناتساگسورن از مغولستان پیكار می كند.
گفتنی است در روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان به یک مدال نقره توسط حسین شهبازی در وزن 97 کیلو گرم رسیدند و رضا اطری،میثم نصیری و بهمن تیموری نیز صاحب مدال برنز شدند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار