رقابت های كشتی آزاد قهرمانی آسیا:

شهبازی دوم شد/یک مدال نقره و 3 برنز سهم شاگردان طلایی در روز نخست

حسین شهبازی به مدال نقره وزن 97 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز(شنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
بر این اساس در وزن ٩٧ كیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مینوون سه او از كره جنوبی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و ر اهی مرحله نیمه نهایی شد، شهبازی در این مرحله نااویا آكاگوما از ژاپن را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک برزیل از ازبکستان بود که شهبازی علی رغم تلاشی که داشت نتیجه را 6 بر 4 واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در وزن ٥٧ كیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 8 بر 6 محمود جان شاوتاكوف از ازبكستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل یوكی تاكاهاشی از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، اطری به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه نویسون پینای از تایلند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست دادو راهی دیدار رده بندی شد. وی در در دیدار رده بندی کیم سانگ گون از کره جنوبی را 5 بر 4 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ٦٥ كیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 8 بر 5 میرژان آشیروف از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد اما با حضور این کشتی گیر هندی در دیدار فینال، نصیری برای ادامه کار به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل سیروجدین حسن اف از ازبکستان با نتیجه 8 بر 3به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. نصیری در این دیدار با شکست 7 بر 2 از سد کوک گوانگ کیم از کره شمالی گذشت به مدال برنز رسید.

در وزن ٧٤ كیلوگرم بهمن تیموری در دور اول با نتیجه 5 بر 5 مقابل مسلم اولایف از قرقیزستان شکست خورد اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، تیموری راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه بیونگ مین گانگ از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و به دیدار رده بندی رفت.وی برای کسب مدال برنز سوباسا آسایی از ژاپن را با امتیاز عالی 10 بر صفر شکست داد و به مقام سوم رسید.

مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم از فردا(یکشنبه) ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار