شیراز؛

اجرای 74 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای 74 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان با اعتباری افزون بر 360 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: عمليات اجرايی 74 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان در راستای توسعه و تكميل زيرساخت ها در اين شهرك ها در مرحله اجرا است.

قنبری افزود: استان فارس با 61 شهرک صنعتی در زمینه تعداد شهرک های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده‌روسازی با اعتباری افزون بر 360 میلیارد ریال در مرحله اجرا است.
 
قتبری همچنین از پایان عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 108 طرح عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول مناسبی در زیرساخت‌ها ایجاد شده است.
 
وی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان توسط گروه مشاوران، ناظران عالی و مقیم در مراحل مختلف بررسی و نظارت کامل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این طرح‌ها بر اساس ضرورت و نیاز و با پشتوانه کارشناسی و پس از بررسی‌های مختلف، با انتخاب پیمانکاران ذیصلاح عملیاتی می‌شوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.