شیراز؛

افتتاح 6 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

6 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این طرح‌ها شامل 3 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، جهرم و خرمبید، 2 طرح تامین برق در شهرک‌های صنعتی سروستان 2 و خرمبید و طرح واحد‌های کارگاهی در شهرک صنعتی آباده است که برای اجرای آنها بیش از 173 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
قنبری افزود: طرح تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی بزرگ شیراز بزرگترین طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شیراز روزانه بیش از هزار و 500 مترمکعب به ظرفیت تصفیه پساب صنعتی افزوده می‌شود.

قنبری با بیان اینکه طرح تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی بزرگ شیراز با اعتباری افزون بر 65 میلیارد ریال اجرا شده است، بیان کرد: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تامین و پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرمبید با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال انجام می شود و  روزانه بیش از 150مترمکعب ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می‌شود.
 
قنبری با اشاره به اینکه درحال حاضر در شهرک صنعتی خرمبید 106 واحد سنگبری و فراوری در مرحله فعالیت است، گفت: با توجه به وجود این واحدها و نیز ساخت واحدهای صنعتی جدید، ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.
 
وی گفت: همچنین با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه جهرم روزانه بیش از 150 مترمکعب ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می‌شود.

قنبری با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال اجرا شده است، اظهار داشت: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تامین و پرداخت شده است.
 
وی با بیان اینکه دو طرح برق‌رسانی در شهرک‌های صنعتی سروستان2 و خرمبید با صرف اعتباری افزون بر 40 میلیارد افتتاح می‌شود، افزود: این طرح‌ها که در راستای برق‌رسانی و تقویت شبکه توزیع برق در این شهرک‌ها اجرا شده بستر مناسبی برای تامین برق پایدار واحدهای صنعتی فراهم می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی آباده با 15میلیارد ریال اعتبار خبر داد و تصریح کرد: این واحدها آماده واگذاری به فعالان صنعتی و سرمایه‌گذاران برای ایجاد تولید و اشتغال است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار