«بی‌دریایی» نقد و بررسی می‌شود

فریبا یوسفی، شاعر و منتقد، موضوع چهارمین جلسه برنامه «یك ماه، یك كتاب» را مرور آثار و فعالیت‌های ادبی ناهید یوسفی و بررسی كتاب اخیرشان به نام «بی‌دریایی» عنوان كرد.

«بی‌دریایی» نقد و بررسی می‌شود
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبا یوسفی، شاعر و منتقد، موضوع چهارمین جلسه برنامه «یك ماه، یك كتاب» را مرور آثار و فعالیت‌های ادبی ناهید یوسفی و بررسی كتاب اخیرشان به نام «بی‌دریایی» عنوان كرد.
 
این شاعر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری اعلام كرد: چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «یك ماه، یك كتاب» كه 25 اردیبهشت ماه در سالن هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد، درواقع خاص نقد كتاب شعر زنان است.
 
این جلسات هر ماه به مرور آثار ادبی و فعالیت‌های ادبی در زمینه شعر از هریك از خانم‌های شاعر می‌پردازد و معمولا هم هر جلسه از دو منتقد دعوت می‌شود كه این جلسه با حضور علیرضا طبایی و حبیبه نیك سیرتی به عنوان منتقد همراه خواهد بود.
 
وی گفت: چهارمین جلسه این برنامه كه با نقد كتاب شعر زنان همراه است، به مرور آثار و فعالیت‌های ادبی ناهید یوسفی و بررسی كتاب اخیرشان به نام «بی دریایی» می‌پردازد. همچنین قرار است در كنار این برنامه از شاعرانی كه در برنامه حضور دارند دعوت شود تا شعرهایشان را برای حاضران بخوانند.
 
 این برنامه طبق اطلاع‌رسانی‌های انجام شده دوشنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار