شیراز؛

نجات 4 نفر در ارتفاعات کوه دراک

چهار نفر در ارتفاعات کوه دراک توسط تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان آتش نشانی شیراز نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: دیروز با اعلام گزارش گیر کردن سه نفر در ارتفاعات کوه دراک امدادگران ایستگاه چهار به محل حادثه اعزام شدند.
 
بر اساس این گزارش تیم تخصصی امداد و نجات ارتفاع به منظور کمک و نجات به یک مرد 30 ساله و دو زن 28 و 23 ساله که به منظور تفریح به بالای کوه رفته و به دلیل گم کردن مسیر و توانایی نداشتن در پایین آمدن از کوه گرفتار شده بودند به محل حادثه اعزام شدند.
 
این گزارش حاکی است آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، و پس از 30 دقیقه جستوجو ، افراد را پیدا کرده و با راهنمایی اشخاص به پایین کوه و مسیر مناسب راهنمایی شدند.
 
گفتنی است همچنین ساعت 14 و 15 دقیقه دیروز با اعلام گزارش سقوط شخص در گودال 30 متری، آتش نشانان از تیم تخصصی ارتفاع را به محل حادثه کشاند.

امدادگران از ایستگاه 14 پس از رسیدن به محل حادثه واقع در میدان رودکی، عملیات امدادی را آغاز و بعد از بستن کارگاه نجات، با حضور نیروهای اورژانس به داخل گودال رفته و اقدام به فیکس نمودن فرد درون برانکارد مخصوص کوهستان کرده و باحمایت طناب از بالا، شخص از گودال خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار