اهواز؛

بهره مندی ۷۰ درصد واحدهای پاساژ رضوان از بیمه

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان اهواز اعلام کرد: 70 درصد واحدهای پاساژ رضوان که روز گذشته دچار حریق شد، بیمه هستند.

بهره مندی ۷۰ درصد واحدهای پاساژ رضوان از بیمهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رحیم چینی ساز، رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان اهواز در این خصوص اظهار کرد: از ۳۵ واحد فعال این پاساژ، ۲۷ واحد بیمه حوادث و آتش سوزی داشتند که نشان می دهد ۷۰درصد واحدها بیمه بودند.

وی اذعان داشت:  فردا مجوز ورود اعضا و کارشناسان بیمه توسط نیروی انتظامی به منظور ارزیابی و برآورد میزان خسارات وارده به کسبه پاساژ و واحدهای آن صادر می شود و وارد پاساژ می شویم تا بتوانیم آماری از میزان خسارات وارده و علت آتش سوزی داشته باشیم.

چینی ساز با اشاره به تعداد آمار واحدهای بیمه شده تصریح کرد: ۷۰ درصد واحدهای پاساژ بیمه بودند یعنی از ۳۶ واحد فعال ۲۷ واحد تحت پوشش بیمه حوادث و آتش سوزی قرار داشتند.

رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان بیان داشت: دیشب شورای تامین در خصوص حادثه آتش سوزی تشکیل جلسه داد و فرماندار و شهردار قول هرگونه همکاری مساعد را دادند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای پاساژ رضوان و صاحبان آن ها خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که به واحدهای بیمه نشده تسهیلاتی پرداخت می شود.

رحیم چینی ساز گفت: فعلا مشغول بررسی های اولیه در خصوص آتش سوزی به همراه آتش نشانی و پلیس و سایر مقامات مرتبط هستیم و هنوز به جمع بندی خاصی نرسیدیم.

وی افزود: با تمامی صاحبانی که مغازه آن ها در آتش سوخت جلسه گذاشتیم تا در خصوص مسائل تصمیم گیری کنیم.

انتهای پبام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.