سمنان;

داوطلبان اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام جمعه سمنان رعایت اخلاق انتخاباتی را شرط اصلی برگزاری انتخابات با شکوه ذکرکرد و گفت : داوطلبان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان، رعایت اخلاق انتخاباتی را شرط اصلی برگزاری انتخابات با شکوه ذکرکرد و گفت: داوطلبان باید بر علاوه دعوت مردم به پای صندوق های رای، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به دنبال تخریب یکدیگر نباشند و برنامه های خود را برای کشور و مردم در بخش های مختلف ارایه کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم، اظهارداشت: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.

وی با بیان این که خیلی از شما کاندیداها را مردم می شناسند و نیازی به تبلیغات ندارید، یادآور شد: داوطلبان می توانند به جای صرف این همه هزینه برای چاپ عکس و پوستر، پول خود را برای دستگیری از محرومان و جهیزیه خانواده های نیازمند پرداخت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: به فرمایش رهبری انقلاب امنیت انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است و هیچ کس حق ندارد برخلاف امنیت کشور حرکت کند و قدمی بردارد.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: داوطلبان نیز باید به گونه ای سخن بگویند که بوی فتنه در آن نباشد و بنا به فرمایش رهبری هر کس بخواهد بر خلاف امنیت کشور قدم بردارد سیلی محکمی خواهد خورد.

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان دیگر رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) برای ادامه داشتن دشمنی دشمنان علیه ایران، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه، میان و بلند مدت برنامه ها و توطئه هایی علیه کشورمان دارند و هیچ زمانی از دشمنی خود دست بردار نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: سلامت و امنیت جامعه در گرو خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است و این سازمان های اطلاعاتی و نیروهای مسلح هستند که امنیت و سلامت جامعه را تضمین کرده اند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.