سمنان;

مردم در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند

امام جمعه سمنان با اشاره به این که یکی از صحنه هایی که مردم باید حضور یابند انتخابات است گفت : مردم باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان گفت : یکی از صحنه هایی که مردم باید حضور یابند انتخابات است و کسانی هم که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت میکنند باید امانتدار نظام و انقلاب باشند.

وی افزود : داوطلبان انتخابات اگر می بینند توان امنتداری ندارند ، ثبت نام نکنند.

امام جمعه سمنان ، سفر دیروز رئیس جمهور به سمنان و افتتاح طرح های اقتصادی و عمرانی را هم یادآور شد و افزود : یکی از برکات سفر ریاست جمهوری افتتاح باند فرودگاه سمنان بود.

آیت الله شاهچراغی ، همچنین در آستانه ایام البیض ، اعتکاف را زمانی برای انس با قرآن و خلوت با خدا عنوان کرد و افزود : اعتکاف روزهای راهیان ملکوت است و حضور جوانان باید در این آیین ها بیشتر باشد.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنانش به حملات چند روز اخیر امریکا به سوریه هم اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و آل سعود در مسلمان کشی مسابقه گذاشته اند.

آیت الله شاهچراغی گفت: ما بر این باور هستیم که امروز دست خدا به مثابه سایه ولایت فقیه و عنایات اهل بیت(ع) در کنار حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و خون شهدای گرانقدر باعث شده تا کشورمان در هیچ بزنگاهی در تاریخ معاصر خم به ابروهای خود نیاورده و همیشه سرافرازانه بر جهان تابش کند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.