درخواست تعیین بازرس مستقل برای بررسی ارتباط تیم ترامپ با روسیه

نماینده سنای آمریکا گفت باید یک بازرس مستقل برای بررسی موضوع ارتباط اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با مقامات روسیه و موضوع مداخله ادعایی روس‌ها در انتخابات آمریکا تعیین شود.

درخواست تعیین بازرس مستقل برای بررسی ارتباط تیم ترامپ با روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ریچارد بلومنتال» نماینده دموکرات سنای آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان، گفت با توجه به آن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، جیمز کومی، رئیس اف بی آی و مسئول پرونده روابط اعضای ستاد انتخاباتی خود با مقامات روسیه و همچنین مسئول پرونده مداخله روس ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، را برکنار کرده است، این انتظار وجود دارد که معاون دادستان کل آمریکا یک فرد کاملا مستقل را برای بررسی این مسائل انتخاب کند.

این نماینده سنای آمریکا گفت: فکر می کنم از نظر سیاسی فضا در آمریکا در حال تغییر است و با توجه به فضای موجود سیاستمداران هم ناچار هستند مواضع سیاسی خود را تغییر دهند. همزمان خشم و اعتراض افکار عمومی به این وضع هم تشدید می شود. 

وی افزود اکنون نمایندگان دموکرات سنا یکصدا از معاون دادستان کل آمریکا درخواست می کنند که بازرس مستقلی برای بررسی موضوع ارتباط تیم ترامب با روسیه انتخاب کند. آن چه اکنون در آمریکا با آن مواجه هستیم حمله به دموکراسی ما است. در دوران واترگیت رسوایی ایجاد شده مخفی نگه داشته شد. اکنون با سرقت دمکراسی مان مواجه هستیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، ترامپ ، کومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار