دیدار سفیر جمهوری چک با استاندار لرستان

سفیر جمهوری چک با استاندار لرستان دیدار کرد.

دیدار سفیر جمهوری چک با استاندار لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛در این دیدار که در دفتر کار استاندار لرستان برگزار شد، بازوند به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت، گردشگری، صنایع دستی، معادن و … پرداخت و اظهار داشت: مهمترین ظرفیتهای استان در حوزه‌های کشاورزی، معدن و گردشگری هستند.

استاندار لرستان عنوان کرد: لرستان به واسطه داشتن جاذبه‌های بسیار زیاد تفریحی، تاریخی و طبیعی، پایتخت ژئوتوریسم ایران است.

وی افزود: فاصله کم لرستان با تهران و موقعیت جغرافیایی این استان و قابلیتهای موجود در آن فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این استان است.

بازوند تصریح کرد: خوشبختانه پس از برجام روابط خوبی با سایر کشور‌ها داشته ایم و این مهم زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را در استان فراهم نموده است.

استاندارلرستان به آمادگی لرستان برای جذب سرمایه گذارانی از کشور جمهوری چک اشاره کرد و افزود: آمادگی داریم با جذب سرمایه گذارانی از این کشور، زمینه خرید تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز صنعت استان را از کشور شما برای صنعتگران خود فراهم کنیم.

در ادامه سفیر جمهوری چک از استقبال دولت متبوعش برای ایجاد همکاری و انعقاد تفاهم نامه‌های اقتصادی و تجاری با مسئولان استان خبر داد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.