ارومیه؛

کاهش 12 درصدی وقوع سرقت در آذربایجان غربی

رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجانغربی گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه کشفیات منجربه کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در آذربایجان غربی شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ سامان غنی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات پلیس آگاهی انتظامی استان برگزار شد گفت: : اقدامات پلیس آگاهی در سرقت های عادی ۹۴ درصد و در سرقتهای خشونتی ۹۱ درصد موفقیت آمیز بوده است.

وی بااعلام اینکه در حوزه مبارزه با سرقت فروردین ماه سالجاری ۵۰۰ نفر سارق دستگیر شده که ۶۸ درصد از این تعداد شامل ۳۴۵ نفر دارای سابقه اعتیاد هستند. افزود: از سارقین دستگیر شده ۳۶۰ نفر دارای سابقه تکرار جرم و ۱۴۰ نفر سارقین بار اول بودند.

سرهنگ غنی زاده در ادامه نیز به حوزه قاچاق ارز و کالا در استان اشاره کرد و افزود: به لحاظ شرایط جغرافیایی استان و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سالجاری درحوزه تولید و اشتغال نیز فعالیتهای جامعتری انجام شده است.

وی تعامل فرماندهی انتظامی استان با فرماندهی مرزبانی آذربایجانغربی را از این فعالیتها برشمرد و افزود: تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا از نتایج این تعامل بود که منجر به انجام ۲۳۳ عملیات کشف قاچاق کالا شده است.

رییس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در این عملیات ۲۰۹ نفر قاچاقچی با ۱۲۳ دستگاه خودرو که مورد استفاده قاچاقچیان کالا بود توقیف شد.

وی همچنین کشف ۴ هزارو ۷۲۳ پاکت سیگار خارجی،۲۹ هزار سوپ انواع البسه و روسری، ۷ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، ۳۲ هزار قلم انواع فراورده های نفتی و بیش از یک میلیون و ۳۷۱ هزارو ۶۶۳ قلم انواع دارو را از دیگر کشفیات فرماندهی انتظامی استان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا بر شمرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.