کرمانشاه؛

جایگاه مناسب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاههای کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام اعتبار بالای مجموعه آموزشی دانشگاه ، از جایگاه مناسب این حوزه در میان دانشگاه های کشور خبر داد .

جایگاه مناسب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاههای کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام اعتبار بالای مجموعه آموزشی دانشگاه ، از جایگاه مناسب این حوزه در میان دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: پیشتر ما در دانشگاه های کشور گم شده بودیم اما با تلاش جمعی دانشگاه اکنون در بسیاری از موارد فعالیت های ما به عنوان مرجع در کشور مورد توجه قرار می گیرد.

دکتر حسین کریم گفت با اشاره به اینکه سال 95 سال پر چالش و سختی بوده است از تلاش برای سرعت بخشیدن به روند رو به رشد دانشگاه در این سال و وجود موانع بسیار از جمله عقب ماندگی ها و چالش های زیاد خبر داد.

وی مشارکت را اصل موفقیت هر سیستم دانست و گفت:جذب مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان رمز موفقیت آن دانشکده است.

دکتر کریم یکی از مشکلات این دانشکده را وجود مشکلات زیرساختی در ساختمان آن عنوان کرد و گفت: در پایان سال گذشته پس از اطلاع از وجود خطراتی برای کلاس های آموزشی در جلسات متعدد و بررسی دقیق برنامه اجرایی مقاوم سازی تدوین شده و در مرحله اجرا قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از پیگیری سرعت احداث دانشکده ها در پردیس سخن گفت و اظهار داشت: اجرای مراحل کار از جمله اخذ کمیسیون 215 با 1000 میلیارد ریال اعتبار و باز کردن ردیف در همان سال در برنامه پنجم توسعه و نیز جذب 600 میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست محترم جمهوری به صورت اوراق تضمین شده با سر رسید مشخص کار دشواری بود اما اکنون انجام شده و در حال تهیه نقشه جامع پردیس هستیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.