کرمانشاه؛

نخستین دانشجوی دکترا رشته سازه های هیدرولیکی در غرب کشور

جلسه دفاعیه نخستین دانشجوی دکتری رشته سازه های هیدرولیکی در غرب کشور، در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رساله دکترا زهره شیخ خوزانی با عنوان «پیش بینی توزیع تنش برشی در کانالهای روباز با استفاده از روشهای تحلیلی و محاسبات نرم» با راهنمایی پروفسور حسین بنکداری و مشاوره علی اکبر اختری برگزار شد و با کسب درجه عالی نامبرده موفق به پایان تحصیلات خود در این رشته در مقطع دکتری شد. 



در این رساله، زهره شیخ خوزانی یک نظریه جدید جهت ارزیابی توزیع تنش برشی در کانالهای روباز بر اساس مفهوم آنتروپی را ارائه کرده است که نتیجه حاصل از مدل پیشنهادی در مجله Urban Water چاپ گردید. نتایج حاصل از این رساله دکتری منجر چاپ ۱۴ مقاله. ISI و چندین مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی شده است.

گفتنی است بخش آب و هیدرولیک گروه عمران دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با پذیرش دانشجو در مقطع دکتری آغاز نموده است، در حال حاضر در ۲ گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب، آب و سازه های هیدرولیکی در مقطع کارشناسی ارشد و آب و سازه های هیدرولیکی در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد. 

نتایج حاصل از فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخش آب گروه عمران در سال ۲۰۱۶ منجر به چاپ بیش از ۵۰ مقاله ISI شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.