کرمانشاه؛

وضعیت استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی نگران کننده است

دانشجویان مدت زمان بسیاری را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان مدت زمان بسیاری را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی می کنند، گفت: این وضعیت نگران کننده است.

دکتر فرهاد دانش‌نیا گفت: یکی از متولیان اصلی نظم و امنیت نیروی انتظامی است.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به خوبی به ضرورت ارتباط با دانشگاه واقف است، گفت: این نشست نیز در چارچوب همکاری میان دانشگاه و نیروی انتظامی شکل گرفته است.

دانش نیا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تنها متولی برقراری نظم و امنیت نیست، گفت: هم اکنون مسائل امنیتی در کشور ما با پیچیدگی‌های بسیاری مواجه شده و بخشی از این مشکلات معلول کم کاری ما در دانشگاه و ضعف ما در ارتباط با نهادهای دیگر است.

وی افزود: هنوز ساختاری وجود ندارد که دانشجویان ما بتوانند پروژه ها و پژوهش‌هایشان را به سمت تحلیل مسائل امنیتی ببرند و این ضعفی است که باید برایش راهکاری اندیشیده شود.

رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: برگزاری نشست‌های اینچنینی زمینه‌ساز شکل‌گیری فضای تعاملی میان دانشگاه و سایر نهادها باشد.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی ظرفیت و آمادگی کامل جهت تعامل با نهادها و ارگان‌ها را دارد، گفت: این دانشکده مهم‌ترین مرکز فکری است که می‌تواند در مواجه علمی، دقیق و سیستماتیک با پدیده‌های مختلف یاری رسان باشد.

دانش‌نیا ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌ها میان دانشگاه و نیروی انتظامی، این دونهاد به جایی برسند که ضرورت کنار هم بودن و تعامل با یکدیگر را حس کنند.

وی در ادامه به تحول ایجاد شده در جهان با ورود شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: دو دهه است که جهان درگیر این تحول است و امروزه چه بخواهیم و چه نخواهیم دامنه این تحول به کشور ما کشیده شده است.

دانش نیا تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی در حقیقت انقلابی در حوزه تکنولوژی هستند که ساختار و سبک زندگی را به شکل انقلاب گونه ای متحول کرده‌اند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار