بیرجند؛

کشف بیش از 94 کيلوگرم مواد مخدر در سربیشه

بیش از 94 کیلوگرم مواد مخدر،طی دو عملیات در شهرستان سربیشه کشف و ضبط شد.

سرهنگ فولادی،فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اينکه تعدادی از قاچاقچيان مواد مخدر،قصد دارند مقاديری مواد مخدر را از محور های فرعی شهرستان سربیشه  جابه جا کنند، با کار اطلاعاتی گسترده و تحقيقات دامنه دار و تعقيب و مراقبت های پنهان محل فعاليت آنان شناسايی شده و تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر در محل تردد قاچاقچیان مستقر شدند .

وی افزود:مأموران در محل های مستقر شده به دو دستگاه خودروی پژو 405 و پارس که به محض مشاهده مأموران متواری شدند،مشکوک و پس از توقف خودرو ها و بازرسی  آن ها  68 کیلوگرم تریاک کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت :در عملیاتی دیگر مأموران پاسگاه عملیاتی درح به رد دو دستگاه موتور سيكلت هندا كه در مسیرهای فرعی در حال تردد بودند برخورد کردند كه بلافاصله اقدام به رد زنی مسير کردند و پس از طی مسافتی حدودا ۱۰ كيلومتری دو دستگاه موتور سيكلت را به صورت بلاصاحب مشاهده و در بازرسی از موتورها 26 کیلوگرم تریاک کشف کردند .

سرهنگ فولادی  افزود :در ادامه ردزنی دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که مخفی شده بودند دستگير و در پاسگاه به جرم خود اعتراف کردند .
وی گفت : در مجموع این دو عملیات چهار متهم دستگیر و چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد و متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند .
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.