در حاشیه جلسه هیات دولت؛

دانش آشتیانی: دو شغله نیستم/ استفاده از کارت بازرگانی یک روستایی از سوی دخترم صحت ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از ارائه اسناد لازم به کمیسیون اصل نود مشخص شد که بنده دو شغله محسوب نمی‌شوم.

دانش آشتیانی: دو شغله نیستم/ برخی می‌خواهند از پرونده منتسب به بنده بهره‌برداری انتخاباتی کنند
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فخر‌الدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره موضوع دو شغله بودن بنده مسائلی مطرح شد و بنده روز گذشته در کمیسیون اصل نود در رابطه با این مسئله توضیح و مدارک لازم آن را ارائه دادم.

وی افزود: زمانی که به سمت وزارت رسیدم استعفای خود را از شرکتی که در آن فعالیت داشتم ارائه دادم، همچنین مراحل مجمع عمومی این موضوع تشکیل شد اما به دلیل اینکه شرکت تغییرات اساس‌نامه در دست داشت مراحل این استعفا به تعویق افتاد به هر حال در اسفند ماه سال گذشته صورت جلسه خروج بنده از شرکت به آدرس پستی ثبت شرکت‌ها ارسال شده و اسناد آن نیز به کمیسیون اصل نود ارائه شده است.

دانش‌آشتیانی ادامه داد: پس از ارائه اسناد لازم به کمیسیون اصل نود مشخص شد که بنده دو شغله محسوب نمی‌شوم اما واقعیت آن است که در زمان انتخابات و قبل از آن بنده و خانواده‌ام مورد اتهام برخی افراد قرار گرفتیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برخی اعلام کردند دختر بنده کارت بازرگانی یک روستایی را اخذ کرده است، هرچند بنده در امور مربوط به  وی دخالتی ندارم اما این موضوع را تکذیب شده، به هر حال بر اساس حکم برائت، مالیات و ارزش افزوده محموله کشف شده پرداخت شده و دادگاه اعلام کرده این کالا از طریق مبادی رسمی وارد شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز برخی سایت‌ها اعلام می‌کنند کالای کشف شده قاچاق به شمار می‌اید اما برخی از این مسئله بهره‌برداری انتخاباتی می‌کنند بنده نیز اتهام‌زنندگان را به خداوند واگذار می‌کنم و حق شکایت را برای خود محفوظ می‌دانم.

دانش‌آشتیانی گفت: به جای رسیدگی به مفاسد کلان، کار کوچک خانوادگی بنده زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد که خوشبختانه این موضوع نتوانستند خلافی از آن بیابند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: ارزش کلی محموله البسه 220 میلیون تومان بود که از طریق مبادی رسمی و به شکل اصولی وارد و هزینه‌های مربوط به آن نیز پرداخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
کدوم خلافکاری رو دیدید بیاد بگه من خلاف کردم ؟
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۴:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا شر این آقا زاده های را از سر مردم ایران کم کند ان شاالله.
Iran (Islamic Republic of)
حامی
۱۳:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
دروغگو
آخرین اخبار