در حاشیه جلسه هیات دولت؛

جهانگیری: تا الان تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات ندارم

معاون اول رئیس جمهور گفت: تا الان تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری ندارم.

جهانگیری: تا الان تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات ندارمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دومین مناظره تغییر استراتژی ندادم بلکه عملکرد بنده از روی تغییر تاکتیک بود تا دوستان موتور نسوزانند.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه در مناظره روز جمعه درباره چه موضوعاتی صحبت خواهید کرد گفت: در روز مناظره پیرامون موضوعات خاصی صحبت خواهیم کرد که نباید اکنون درباره آن صحبت کنم.

جهانگیری ادامه داد: به هر حال موضوع مناظره اقتصادی است و امیدوارم صدا و سیما سوالات اصلی مربوط به حوزه اقتصاد و توسعه کشور را به صورت شفاف از کاندیدا مطرح کند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در این مناظره برای تمامی حالات آمادگی لازم دارم لذا اگر کاندیدا درباره مباحث توسعه‌ای اظهارنظر کنند در همین زمینه پاسخگوی آنها خواهم بود اما اگر به جاده خاکی بروند جلوی آنها را می‌گیرم و آن گونه که هستم در مناظره وارد می‌شوم.

وی یادآور شد: سیاستمداران باید صادقانه با مردم رفتار کنند، رئیس جمهور اسبق آمریکا دروغی به مردم گفت که در عراق سلاح کشتار جمعی وجود دارد مبنای آن حمله به عراق بود که هنوز منطقه ما جایگاه ده‌ها گروه تروریستی شده و امنیت خود را از دست داده است.

جهانگیری با بیان اینکه اظهارات غیرواقعی به مردم خسارت وارد می‌کند تصریح کرد: اگر نقطه خاکستری در زندگی بنده برای مطرح کردن وجود داشته باشد دست آنها را می‌بوسم، دوره‌ای که سیاستمداران از فضای فعالیت و سیاست کنار می‌روند مخالف آنها روی کار می‌آید و عملکرد آنها را اصطلاحا شخم می‌زند لذا هر چقدر آنها تلاش کردند از بنده و فرزندانم نقطه ضعف پیدا کنند نتوانستند موفق شوند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: مخالفان علیه بنده حکمی جعلی در دیوان محاسبات شکل دادند که دادستان و رئیس دیوان محاسبات اعلام کردند که چنین حکمی وجود خارجی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته می‌شود از رقابت در انتخابات کناره‌گیری می‌کنیم افزود: در حال حاضر قصد انصراف از انتخابات ریاست جمهوری ندارم.

جهانگیری متذکر شد: لیست اموال بنده بارها به قوه قضاییه ارائه شده و اعلام این موضوع به مردم نتیجه‌ای به دنبال نخواهد و باید به برخی سنت‌‌گذاری‌ها توجه کرد.

وی بیان داشت: قوه قضاییه باید اموال سیاستمداران را قبل و بعد از فعالیت آنها در دولت مورد رسیدگی قرار دهد تا اگر تخلفی در این زمینه سیاستمداران شکل گرفته با آن برابر قانون جلوگیری شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: شهردار تهران معاونان وی و عده‌ای دیگر بر اساس قانون مجمع تشخیص نظام که در دی ماه تصویب شد می‌بایست لیست اموال خود را به قوه قضاییه ارائه دهند که از هفدهم دی ماه تا کنون گزارشی از سوی انها در این زمینه ارائه نشده است.

جهانگیری تاکید کرد: باید تلاش کرد فضای انتخابات آرام و بی‌تنش باشد تا در فضای پرشور و بی‌تنش انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

وی یادآور شد: بارها با رئیس دولت اصلاحات دیدار داشتم اما درباره کاندیداتوری و برگزاری جلسات مناظره ملاقانی با وی نداشتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بودی حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تو که راست میگی . تو این هفته میبینمت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
جناب جهانگیری
بخواهی یا نخواهی، تصمیم داشته باشی یا نداشته باشی، امسال یا 4 سال یا 400 سال بعد، یقینا و بلا شک تو و امثال تو را به کناره خواهند انداخت.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تو کنار می روی به نفح روحانی .روحانی هم رای نماورد.
آخرین اخبار