مشاهده برنامه های ویژه انتخابات سازمان صدا و سیما

با ورود به لینک زیر می توانید کلیه برنامه‌ های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری برای انتخابات ۹۶ از شبکه های مختلف سیما را مشاهده نمایید.

مشاهده برنامه های ویژه انتخابات سازمان صدا و سیمابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، هرکدام از شبکه‌های سیما بر حسب مأموریت تعریف شده به پخش برنامه‌های انتخاباتی می‌پردازند.

ویژه برنامه‌های تولیدی شبکه‌ها با هدف پوشش دادن به موضوعات و محورهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، توسط هر یک از شبکه‌ها طراحی و پس از تصویب در کمیته طرح و برنامه و نظارت ستاد انتخابات سیما، مراحل تولید را پشت سر خواهند گذراند.

در همین راستا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران کلیه برنامه‌های ویژه انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعم از فایل های تصویری و صوتی را که از شبکه‌های مختلف رسانه‌ی ملی پخش شده است را در آدرس ذیل در معرض دید بینندگان محترم قرار داده است.

شما می توانید با ورود به لینک irib.ir/entekhabat زمان پخش برنامه ها،اخبار انتخابات، مناظره ها،جدول برنامه نامزدها را مشاهده نمایید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار