حسینی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره ترافیک و گرافیک خبر داد

افتتاح خطوط 6، 7 و 8 مترو تا نیمه نخست سال 96

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از افتتاح خطوط 6، 7 و 8 مترو تهران تا نیمه نخست سال 96 خبر داد.

افتتاح خطوط 6، 7 و 8 مترو تا نیمه نخست سال 96به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره ترافیک و گرافیک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان سال جاری به عدد 300 کیلومتر ساخت مترو می‌رسیم، همچنین بخش زیادی از ایستگاه‌های خطوط 6، 7 و 8 تا نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می‌رسد. 
 
وی در ادامه افزود: تست گرم خط 7 مترو تهران در اواخر سال گذشته انجام شد و روز گذشته نیز مجددا تست گرم خط 7 از ایستگاه میدان محمدیه و میدان صنعت انجام شد. 
 
حسینی بیان کرد: دستگاه TBM که برای حفاری تونل در خط 6 استفاده می‌شد پس از اتمام کار از تونل خارج و قطعات آن مجزا و جدا شد. 
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران  عنوان کرد: خوشبختانه در نمایشگاه کتاب شهروندان از اپلیکیشن کارپینو استقبال کردند و از طریق این اپلیکیشن درخواست تاکسی کردند. 
 
وی در ادامه افزود: کارپینو مطلق به شهرداری نیست و صرفا شهرداری تهران به عنوان نهاد حاکمیتی وظیفه کنترل، حفظ و حراست از حق رانندگان تاکسی و مسافر را دارند. 

حسینی گفت: در مجموعه تاکسیرانی‌ تمامی رانندگان تاکسی‌ شناخته شده و شهرداری می‌تواند بر عملکرد این رانندگان نظارت داشته باشد اما در خصوص مسافربرهای‌ شخصی این گونه نیست و عملاً راننده شناخته شده نیست و در صورت بروز هرگونه مشکلی برای مسافران، آن‌ها نمی‌توانند شکایت خود را از راننده مسافربر شخصی پیگیری کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان افزود: هدف از جشنواره ترافیک و گرافیک ارتقا فرهنگ ترافیک در شهر تهران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار