اردبیل؛

تبدیل اردبیل به کمپ ورزشی تیم‌های ملی

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تجهیز دو سالن استاندارد در اردبیل، این استان می‌تواند به کمپ ورزشی تیم‌های ملی به ویژه تیم‌های عربی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل بهترین فرصت برای تجهیز و استاندادسازی سالنهای ورزشی در این استان بود که خوشبختانه در حال حاضر دو سالن شهید آسمانی و رضازاده اردبیل جزء مجهزترین سالنهای کشور برای ورزش‌های سالنی است.

وی گفت: تجهیز سالنهای ورزشی در اردبیل می‌تواند این استان را به کمپ ورزشی تیم‌های ملی تبدیل کند و در کنار تیم‌های ملی، این کمپ‌ها برای برگزاری اردوهای تیم‌های عربی نیز قابل استفاده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی اردبیل در فصل‌های بهار و تابستان و بهره‌مندی این استان از دو سالن مجهز، این استان ظرفیت‌های بی‌نظیری برای حضور تیم‌های ملی و خارجی برای برپایی اردوهای آمادگی دارد.

سلطانی‌فر تصریح کرد:‌ برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل، اولین اقدام در راستای تحول ورزشی در این استان است که وزارت ورزش و جوانان نیز از میزبانی این استان برای سایر رویدادهای ورزشی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.