اصفهان؛

اختصاص شصت میلیارد ریال برای دو طرح بزرگ منطقه کاشان

نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: موافقت اولیه، تامین اعتباری معادل 60 میلیارد ریال برای دو پروژه مهم جاده ای در منطقه کاشان و آران و بیدگل در سال 96 انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در سال 95 و کسب موافقت‌های اولیه گفت:با توجه به عدم اختصاص اعتبار برای طرح کمربندی کاشان و آران و بیدگل و اعتبار ناکافی برای بزرگراه کاشان – مشهد اردهال – برزک در بودجه سال ۹۶ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تامین اعتبار این پروژه ها موافقت نمود.

وی افزود: با برنامه‌ ریزی انجام‌شده و اعتبار تامین شده شاهد افتتاح پروژه كنارگذر شرقی كاشان و آران بيدگل و شروع دوبانده شدن جاده برزك از محل گردنه نابر در سال جاری خواهیم‌بود.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در ادامه در مورد نتایج نشست خود با دکتر صالح آبادی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات کشور گفت: در این جلسه موضوع ارتقا باجه بانک توسعه صادرات کاشان به شعبه مطرح شد

ساداتی‌نژاد،افزود: مدیر عامل بانک توسعه صادرات در این گفتگو با ارتقا بانک توسعه صادرات کاشان از باجه به شعبه موافقت ‌کرد و قرارشد در 20 اردیبهشت ماه امسال با حضور و ی آیین این ارتقا انجام شود تا موجب خدمات بیشتر به صاحبان صنایع منطقه شود.

وی در پایان تصریح کرد:در حال حاضر در حدود 300 میلیون دلار در سال از طریق گمرک کاشان جنس و کالا صادر می‌شود که این رقم برابر یک سوم صادرات منطقه کاشان است و این نشان از ظرفیت بالای تولید کنندگان منطقه جهت دریافت تسهیلات بیشتر برای تقویت صنایع و بهبود شرایط صادرکنندگان منطقه دارد.

به‌گفته‌وی،اعطای تسهیلات مختلف مالی مربوط به صادرات و واردات، حمایت از توسعه صنایع و گردشگری، انجام عملیات کارگزاری قراردهای بازرگانی با دیگر کشورها، خرید و فروش اوراق بهادار با هدف توسعه صادرات غیر‌نفتی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی باسایر کشورها رسالت بانک توسعه صادرات ایران است.

 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.