اصفهان؛

اختصاص 118 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای بخش کرون

بخشدار کرون از اختصاص 118 میلیارد ریال اعتبارمالی به روستاهای این بخش درسه سال اخیر خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی افزود: این اعتبارات در بخش عمرانی و خدماتی روستاها مصرف شده که اعتبارات عمرانی به صورت کامل و در قالب بودجه های سنواتی در جهت بهبود شرایط زندگی مردم روستاها هزینه شده است.

وی اصلاح و توسعه معابر و راه های روستایی، اجرای نهضت آسفالت، دفع آب های سطحی، اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی، اصلاح شبکه آب و تامین آب شرب، احداث بوستان روستا، احداث خانه عالم و تکمیل و تعمیر ساختمان دهیاری ها، اجرای طرح های گردشگری را از مهمترین پروژه های عمرانی در روستاهای بخش کرون اعلام کرد.

بخشدار کرون افزود: پیگیری تبدیل به احسن روستاهای دارای موقوفه از جمله روستای کردعلیا، دولت آباد و کردسفلی را مهمترین اقدامات صورت گرفته درسال های اخیر است که با همکاری سایر بخش های و مسئولان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه توسعه خدمات رسانی به روستاهای این بخش بازگشت جمعیت را به روستاها شاهد بوده ایم و دولت توجه ویژه ای به بخش روستایی در ابعا مختلف خدماتی، اقتصادی و عمرانی داشته است.

محمدی به زیر ساخت ها و ظرفیت بخش کرون در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سال گذشته طرح تجمیع آبیاری بارانی در سه روستای دولت آّباد، قاسم آباد و قهریزجان با مساحت 179 هکتار و هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: احداث گلخانه در این بخش به صورت ویژه در حال انجام است و با توجه به ظرفیت کشاورزی این منطقه سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده و تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران ارائه می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.