یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

استودیو خانه کتاب؛ پیوند بین سینما و ادبیات

استقبال زیادی از استودیو خانه کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شده است.

استودیو خانه کتاب؛ پیوند بین سینما و ادبیات
نغمه طالاری مدیر اداری خانه کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استودیو خانه کتاب گفت: خانه کتاب به عنوان یکی از ارگان‌های مهم ترویج کتاب و کتابخوانی امسال سعی کرده با ایده‌ای جدید فضایی آرام و با نشاط را در نمایشگاه کتاب تهران ایجاد کند.

وی افزود: استودیو خانه کتاب با هدف توسعه فضای نمایشگاهی خانه کتاب و پیوند بین سینما و کتاب راه اندازی شد. ما در استودیو دو برنامه مشخص داریم؛ ابتدا نمایش فیلم‌های مستند و کوتاه اقتباسی از کتاب‌های منتشر شده را داریم. فیلم‌هایی چون کودکان ابری، پسرک چشم آبی، حفره مشترک و‌ ... که برخی با حمایت خانه کتاب تولید شده و برخی با حمایت انجمن سینمای جوان و مرکز گسترش سینمای تجربی. همچنین گفتگوی روزانه ای داریم از ساعت چهار الی شش بعد از ظهر، با بزرگان فرهنگ و ادب که این برنامه به صورت پخش مستقیم اینترنتی همزمان در دنیا از طریق وب سایت ایبنا قابل رویت است.   با‌ توجه به هیاهو و سر و صدای جمعیت در نمایشگاه امسال مدیر عامل خانه کتاب تصمیم گرفت، استودیو را در نمایشگاه کتاب ایجاد کند.  
 
مدیر اداری خانه کتاب با اشاره به ویژگی‌های استودیو خانه کتاب اظهار داشت: استودیو خانه کتاب به طور کامل اکوستیک است. صدا از بیرون به داخل نفوذ نمی‌کند. فرد می‌تواند در فضایی آرام صحبت کند. شنوندگان هم با هدفن و بدون نویز به سخنان وی گوش می‌کنند. این اتفاق برای نخستین بار افتاده است، امیدواریم در سال آینده بتوان از این مدل حرفه‌ای و به روز بیشتر استفاده کرد.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار