تبریز؛

خدمات دولت در روستاها کم سابقه و بی نظیر است

بخشدار مرکزی مراغه با تبیین خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها گفت: خدمات دولت در روستاها کم سابقه و بی نظیر بوده و بخش مهمی از نیازهای روستاییان با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی برطرف شده است.

خدمات دولت در روستاها کم سابقه و بی نظیر استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسین گل محمدی روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی 2 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای دیورزم و مغانجیق از توابع بخش مرکزی مراغه اظهار کرد: طرح انتقال آب شرب بهداشتی برای تامین نیاز اهالی روستای دیورزم یکی از این طرح هاست که با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرا می شود.
حسین گل محمدی افزود: 2 میلیارد ریال از مجموع اعتبار مورد نیاز توسط بخشداری، دهیاری و مشارکت مردمی و نیز 500 میلیون ریال نیز به صورت تامین لوله های انتقال آب از سوی آب و فاضلاب روستایی این شهرستان تامین می شود.
وی ادامه داد: این طرح به طول 3.5 کیلومتر خط انتقال آب شرب بوده و پیش بینی می شود این طرح تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.
گل محمدی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش نشانی در روستای مغانجیق گفت: این ایستگاه با توجه به نیاز مردم این منطقه به ارائه خدمات آتش نشانی در مواقع ضروری احداث می شود.
وی افزود: این ایستگاه در زمینی به مساحت 650 متر مربع و با اعتبار اولیه 650 میلیون ریالی ساخته می شود و تجهیزات مورد نیاز و خودروهای امدادی و اطفای حریق در این ایستگاه به زودی و با حمایت های دولت تدبیر و امید تامین خواهد شد.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار