استقلالی ها درصدد حفظ بازیکنان برای لیگ هفدهم

باشگاه استقلال خوزستان درصدد است تا اسکلت‌بندی تیمش را برای حضور در فصل آتی لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان طی ماه‌های اخیر سبب ایجاد شایعاتی درخصوص جدایی بازیکنان این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی شده است اما مسئولان این باشگاه در صدد پرداخت مطالبات آبی‌پوشان و حفظ اسکلت‌بندی تیم‌شان برای فصل آینده هستند.
 
در همین راستا، پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان روز گذشته اعلام کرد تصمیمش را برای فصل آینده گرفته و در این تیم می‌ماند اما مسئولان باید تلاش کنند تا نفراتی که قراردادهایشان تمام شده است را حفظ کنند.
 
 وحید شیخ‌ویسی، گودرز داودی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علی‌اصغر عاشوری، مصطفی ماهی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، حسین بازیاری، مصطفی قنبری‌زاده و چند بازیکن جوان سهمیه زیر 23 سال نفراتی هستند که براساس لیست منتشره در سایت سازمان لیگ با استقلال خوزستان قرارداد دارند و این باشگاه قصد دارد ضمن پرداخت مطالبات آن‌ها، اقدام به حفظ بازیکنان مذکور نماید.

همچنین سرمربی استقلال خوزستان درخصوص نفراتی که قراردادهایشان خاتمه یافته، عنوان کرده است برخی از این نفرات در صورتی که راهی تیم‌های خارج از ایران نشوند، باید برای حفظ آن‌ها در استقلال خوزستان اقدام شود و محمد طیبی و حسن بیت‌سعید از جمله نفراتی هستند که زمزمه ترانسفر آن‌ها شنیده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار