ازبکستان پيشنهاد باشگاه استقلال را رد کرد/میزبانی شاگردان منصوريان در عمان

استقلالی ها در صورت صعود مى توانند در عمان به عنوان كشور ثالث از عربستانى ها ميزبانى كنند.

ازبکستان پيشنهاد باشگاه استقلال را رد کرد/میزبانی شاگردان منصوريان در عمان
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه علیرضا منصوریان طی هفته‌های اخیر بارها اعلام کرده که در صورت صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیگر حاضر نیست تیمش را در عمان به مصاف نمایندگان عربستان بفرستد و تصمیم دارد از باشگاه بخواهد ازبکستان را به عنوان کشور ثالث از سوی ایران اعلام کند اما در نهایت فدراسیون فوتبال ازبکستان با این درخواست مخالف کرد.

بهتر است بدانيم باشگاه استقلال درخواستی را به فدراسیون فوتبال ایران ارائه و سپس فدراسیون از طریق AFC درخواست نماینده ایران را به فدراسیون فوتبال ازبکستان منتقل کرد اما این فدراسیون از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به نمایندگان ایرانی اعلام کرد که آماده‌سازی امکانات برای میزبانی از نماینده ایران زمان‌بر است و به این ترتیب نمی‌توانند میزبان تیم استقلال باشند.

به این ترتیب تیم استقلال در صورت صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها می‌تواند در عمان از نماینده کشور عربستان به عنوان کشور ثالث میزبانی کند.


همچنين تيم فوتبال استقلال خوزستان نيز در نظر داشت كه در ازبكستان مسابقات خود را برگزار كند كه اين امر ميسر نيست 

نصراله عبدالهى در گفتگو با خبرنگار ما در اين خصوص اعلام كرد :ما درخواستى را به فدراسيون فوتبال اعلام كرديم و قرار بر اين بود آنها با AFC مكاتبات لازم را انجام دهند .در نهايت با مخالفت AFC ناچار هستيم تا در عمان بازى كنيم و جاى ديگرى مد نظر نداريم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار