عبدالهی: دنبال سر و صدا در نقل و انتقالات نیستیم /خیال هواداران راحت باشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات عقب نمی ماند و اصلا گزینه های ما با تیم رقیب متفاوت است و ما به هیچ عنوان به دنبال سر و صدا نیستیم.

نصراله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت:همان طور که قبلا نیز اعلام کردم در حال حاضر تمام فکر و ذهن منصوریان و کادر فنی به دیدار های آسیایی است و به طور حتم پس از پایان دیدار های لیگ قهرمانان آسیا جذب بازیکنان جدید صورت می گیرد .

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها جذب بازیکن را آغاز کردند و اینکه استقلال در چه مرحله ای است توضیح داد:باید بگویم استقلال در نقل و انتقالات عقب نمی ماند و اصلا گزینه های ما با تیم رقیب متفاوت است و ما به هیچ عنوان به دنبال سر و صدا نیستیم و در نظر داریم در فرصت مناسب و پس از نشست مدیران و کادر فنی جذب گزینه ها را در دستور کار قرار دهیم .

عبدالهی افزود:از طرفی در طول فصل برخی بازیکنان مد نظر کادر فنی بود اما باید بگویم تا به این لحظه جلسه ای در خصوص اینکه رسیدگی به جذب بازیکنان مورد نظر برگزار شود صورت نگرفته و منتظر هستیم تا در ابتدا تمدید قرارداد های بازیکنان فعلی انجام شود و در نهایت به سراغ جذب بازیکنان جدید برویم .به این ترتیب هواداران استقلال بابت فصل آینده خیالشان راحت باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا استقلال در نقل و انتقالات می تواند بازیکن خارجی جذب کند یا خیر اظهار داشت:با توجه به پرداختی هایی که به بازیکنان سابق خارجی داشتیم به این ترتیب استقلال می تواند بازیکن خارجی جذب کند و محدودیتی ندارد.همچنین تنها یک قسط ساموئل باقی مانده که در اسرع وقت پرداخت می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلال خیلی وقته خوابه.بیدار شین و فکر تیم باشین.خجالت آوره ک نصراله عبدالهی میگه ما دنبال سر صدا نیستیم :/

پر3پولی3 با این همه بازیکن خوب بایدم قهرمان بشه.

از مسولان استقلال میخوایم خودشون برن کنار و فضارو ب اونایی بدن ک لیاقت این تیمو داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۷:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
موافقم با نظر شما
خواهشا این حرف دل طرفدارایه استقلال کبیرو ب مسولایه باشگاه و وزارت ورزش برسونید
آخرین اخبار