گیلان؛

انتشار فراخوان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی

8 هزار نسخه پوستر و فراخوان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه هاکشور منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر اجرایی هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با اعلام این خبر گفت: این تعداد پوستر و فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) چاپ و توزیع شد.
 
محمد نیک بخش افزود: این فراخوان و پوستر برای همه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و شهرستان های کشور، برگزیدگان و شرکت کنندگان جشنواره در سال های قبل، موسسات قرآنی، نشریات و خبرگزاری های سراسر کشور ارسال شده است.
 
وی  گفت: هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه 96 همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.
 
مدیر اجرایی هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها  با بیان اینکه "سبک زندگی رضوی" و "فرهنگ رضوی" دو محور اصلی این جشنواره است اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره باید آثارشان را از 11 تیرماه 95 تا 25 خرداد 96 در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری دارای مجوز کشور منتشر و یا در بخش خبر و گزارش های خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما پخش شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
وی در پایان با بیان این که آخرین مهلت شرکت در جشنواره، اول تیرماه امسال است، تصریح کرد: علاقه مندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.