کرمانشاه؛

زیربنای توسعه هر کشوری آموزش وپرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  گفت: جامعه شناسان معتقدند که نخستین گام توسعه هر کشوری توسط آموزش و پروش برداشته می‌شود، لذا جایگاه معلم در حقیقت مرتبه بالایی در کشور و جهان دارد.

محبی با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش از 14 هزار و 700 میلیارد تومان به 33 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است، گفت: اخیرا نویدهای خوبی در راستای توجه به اموزش و پرورش به عنوان اولویت نخست در کشور از سوی مسؤولان عنوان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در مبحث هوشمندسازی مدارس استان در سال 92 از یک و هزار و 732 مراکز آموزشی به 4 هزار و 200 تعداد رسیده است و از رتبه 27 در سال 92 به 95 رتبه نخست کشوری دست یافتیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه در خصوص ترویج نماز در کشور مقام نخست را داریم، گفت: در بخش پروژه آماده‌سازی مدارس در سال گذشته مقام نخست را کسب کردیم، همچنین رتبه هشت و هفت کشوری در مسابقات ورزشی را طی سال‌های 94 و 95 به دست آوردیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه سالروز بزرگداشت مقام معلم به نام شهید مطهری مزین است، اظهار داشت: شهید مطهری بیش ار 110 جلد کتاب ارزشمند چاپ کرده و به عنوان بهترین شاگرد علامه طباطبایی بود و شرحی بر کتب این فقید اسلامی نوشت که بسیار جذاب است.

این مسؤول با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش از 14 هزار و 700 میلیارد تومان به 33 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است، گفت: اخیرا نویدهای خوبی در راستای توجه به اموزش و پرورش به عنوان اولویت نخست در کشور از سوی مسؤولان عنوان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: در مبحث هوشمندسازی مدارس استان در سال 92 از یک و هزار و 732 مراکز آموزشی به 4 هزار و 200 تعداد رسیده است و از رتبه 27 در سال 92 به 95 رتبه نخست کشوری دست یافتیم.

 
انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار