کرمانشاه؛

حضور با بصیرت مردم در پای صندوق های رای، دشمن شکن است

نماینده ولی فقیه در استان گفت:حضور با بصیرت مردم در پای صندوق های رای، دشمن شکن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه با اشاره به اینکه ملت ایران از بدو انقلاب تا کنون در بیش از 30 انتخابات حضوری چشمگیر و با صلابت داشته گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب، همه ما باید در پای صندوق های رای حاضر بشویم و اصلح را بین خود و خدا تعیین کنیم.

آیت الله مصطفی علماء حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی های روز قدس، 22 بهمن و 9 دی را که باعث خنثی شدن توطئه دشمنان در فتنه 88 شد برشمرد و تصریح کرد؛ همین که می بینیم دشمنان پر رو وقیح و گردن کلفت از جنگ علیه ایران خودداری می کنند، به خاطر حضور مردم در صحنه هاست، به خاطر حضور دولت ها نیست، حالا هر دولتی هم که می خواهد باشد. وجود و حضور شما مردم مهم است نه حضور دولت ها. در واقع سایه جنگ را مردم برداشته اند نه دولتها. همان مطلبی که حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته و دارند.

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بر تربیت نوجوانان و جوانان براساس مبانی و اصول اسلام ناب محمدی (ص) تاکید کرد و گفت: نقش آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تربیت جوانان انقلابی وافتخارآفرین، بسیار مهم و اثرگذار است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار