همدان؛

۷ هزار زوج جوان همدانی در انتظار وام ازدواج

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان گفت: هم اکنون 7 هزار زوج جوان استان همدان در صف نوبت وام ازدواج هستند،

۷ هزار زوج جوان همدانی در انتظار وام ازدواج
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 7 هزار زوج جوان در صف نوبت وام ازدواج هستند، اظهار کرد: مقرر شده است که تا پایان سال جاری وام های ازدواج به زوجین اعطاء شود.
 
وی در ادامه به برنامه های هفته جوان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های هفته جوان توزیع و اجرای طرح جوان کارت می باشد.

ربانی افزود: طرح جوان کارت در هفته جوان با هدف استفاده جوانان همدانی از مراکز فرهنگی، تفریحی، گردشگری و ورزشی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح جوانان 14 تا 29 سال می توانند با استفاده از این کارت از تخفیف 30 درصدی غار علیصدر، 50 درصدی آرامگاه باباطاهر، بوعلی و موزه تاریخ و طبیعی، سینما قدس و فلسطین، عضویت رایگان در کتابخانه ها و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس بهره مند شوند.

ربانی مهر ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح غنی سازی اوقات فراغت، استفاده نوجوانان و جوانان از مراکز فرهنگی و گردشگری و آشنایی بیشتر آنها با این مجموعه های فرهنگی و در نهایت توجه بیشتر مسئولان به امور جوانان و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی و عمومی در اختیار نوجوانان و جوانان است.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان همدان گفت: همچنین در پیش از خطبه های نمازجمعه های این هفته استان همدان یک نفر از جوانان نخبه به سخنرانی خواهد بود.

وی، از کاهش شش درصدی نرخ طلاق در استان همدان و کاهش هشت درصدی این نرخ در شهرستان تویسرکان در سال 95 خبر داد و تاکید کرد: با این حال هر ساله بین سه تا چهار هزار مورد طلاق در استان همدان شکل می‌گیرد که زیبنده این استان نیست.

این مسئول از برگزاری 195 برنامه ویژه هفته جوان در همدان خبرداد و بیان داشت: تریبون آزاد، فعالیت های بشر دوستانه، پاکسازی طبیعت، کوهنوردی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.