همدان؛

اعطا 222 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوانان استان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اعطا 222 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوانان استان همدان خبر داد.

اعطا 222 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوانان استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی‌مهر با اشاره به اینکه بحث ازدواج و خانواده یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های مدنظر معاونت امور جوانان است، گفت: 22 دستگاه اجرایی در حوزه‌ی جوانان فعال هستند که برخی دستگاه‌ها عملکرد مطلوبی دارند و برخی دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود که ورود بهتری در این زمینه داشته باشند.

ربانی مهر با اشاره به عملکرد بنیاد صیانت از خانواده که توسط نماینده ولی فیقه در استان همدان راه‌اندازی شده، بیان کرد: بنیاد صیانت از خانواده در سال گذشته با ارتباط با دستگاه قضایی و مراکز مشاوره از 100 طلاق جلوگیری کرد و جهاددانشگاهی و امور اجتماعی استانداری نیز در این زمنیه عملکرد مطلوبی داشتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه راه اندازی مجمع خیرین ازدواج یک اقدام مردمی بسیار فرهنگی و ماندگار است، افزود: راه اندازی مجمع خیرین ازدواج یک امر شایسته است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در سال 95 نزدیک به 250 میلیون تومان توسط خیرین جمع‌آوری و به دست زوج‌های نیازمند رسید.

وی اظهار داشت: اهدای جهیزیه به 700 زوج نیازمند و معرفی 130 زوج به بانک‌ها برای دریافت وام قرض‌الحسنه از دیگر اقدامات مجمع خیرین ازدواج در سال 95 است و امسال 15 برنامه شاخص در حوزه‌ی خیرین ازدواج در استان برگزار می‌شود.

ربانی مهر در رابطه با پیگیری وام ازدواج، بیان کرد: به هر زوج جوان 20 میلیون تومان وام اهداء می‌شود که در تمام شهرستان‌ها وام ازدواج پیگیری شده است و در سال گذشته 222 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های استان همدان اهداء شد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.