کرمانشاه؛

محموله 65 کیلویی تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف محموله 65 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات ضربتی پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ رضا شیرزادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر به شهر کرمانشاه مطلع شدند و شناسایی قاچاقچیان و کشف محموله را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس، مأموران یگان امداد فرد قاچاقچی را در اطراف میدان کیهانشهر مشاهده کردند که با یک دستگاه خودروی رانا و در پوشش مسافرت خانوادگی قصد جابجایی محموله مواد مخدر را داشت، لذا برای توقیف آن اقدام کردند.

شیرزادی گفت: متهم به پیام‌های ایست ماموران توجهی نکرد و با سرعت سرسام آوری به حرکت خود ادامه داد که در نهایت ماموران یگان امداد توانستند با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو 65 کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: محموله موردنظر از مرزهای شرقی بارگیری شده و در شهر همدان جهت توزیع در کرمانشاه به متهم تحویل داده شده بود.

وی افزود: فرد قاچاقچی به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

شیرزادی در پایان افزود: انتظامی این شهرستان با تمام توان و ظرفیت خود در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و توزیع کنندگان این بلای خانمان سوز مبارزه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد سودجو انسجام و کانون گرم خانواده‌ها را به مخاطره بیندازند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.