یزد؛

خبرهای ورزشی امروز شنبه16اردیبهشت

خبرهای ورزشی امروزشنبه16اردیبهشت در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 

اليگ برتر بسكتبال استان
در چارچوب هفته ی هفتم ليگ برتر بسكتبال استان يزد 
ديدار تيم های هامور و هيات بسكتبال اشكذر با نتيجه٦٠-٣٧به سود تيم اشكذری خانمه يافت و تيم سازمان جوانان زرتشتی ٧٩-٤٠از سد كابان گذشت.

٢-درخشش دوومیدانی کار یزدی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور
پرنده پرش بانیزه استان یزد در مسابقات دوومیدانی  قهرمانی جوانان کشور خوش درخشید.

 مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در روز پنجشنبه 14 وجمعه 15 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزارشد و قهرمان ارزشمند یزدی در این دوره از پیکارها یک مدال طلا را به ارمغان آورد.

علی دهقان منشادی جوان غیور و با استعداد در رشته پرش بانیزه موفق شد با پرشی به ارتفاع چهار متر مدال طلا را تصاحب وبر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد تا امیدوار به آینده روشن در این رشته وحضور در مسابقات سطوح بالاتر باشد.

لازم به ذکر است دهقان منشادی تلاش خود را برای عبور از ارتفاع بالاتر را بکار بست تا رکورد خود واستان را افزایش دهدکه با وجود شرایط آب وهوایی و آسیب دیدگی جزئی از ادامه کار باز ماند.

لازم به ذکر است در مدت چند سال اخیر تعدادی از ورزشکاران یزدی توانستند در مسابقات کشوری افتخار آفرین باشندکه این نشان از پتانسیل خوب واستعدادهای نهفته در استان یزد می باشد و می طلبد مسئولین ورزش حمایت خودنسبت به رشته های پرمدالی مانند دوومیدانی را افزایش دهند.

٣-ليگ فوتسال منطقه ای كشور
تيم كاشی ارين سرام ابركوه در چهارمين و اخرين بازی خود در چارچوب مرحله ی اول ليگ فوتسال منطقه ای كشور كه در شاهرود برگزار شد با پيروزی ٣-٢مقابل تيم شهرداری شيروان توانست به عنوان تيم اول به مرحله ی بعد صعود كند. 

گفتنی است ارين سرام در مرحله ي بعد در يكی از دو گروه پنج تيمی رقابتها قرار ميگيرد و اگر رتبه های اول يا دوم گروه خود را كسب كند می تواند فصل بعد نماينده ی استان در ليگ دسته دو كشور باشد. 

٤-شروع مجدد ليگ تنيس روی ميز استان بعد هفت سال
بعد از هفت سال وقفه ليگ تنيس روی ميز استان كليد خورد كه سه دور از پنج دور اين رقابت ها امروز در سالن شهيد مديری يزد برگزار شد.

دندانسازی فرقانی،فولاد الياژی اشكذر،فولاد الياژی يزد،هيات تنيس روی ميز ميبد،هيات تنسس روی ميز مهريز و شهيد عاصی زاده اردكان شش تيم حاضر در اين رقابت ها هستند.

٥-جام خاتم با قهرمانی برسام اردكان به پايان رسيد.

جام فوتبال ساحلی خاتم اردكان كه به مناسبت هفته ی معلم و ايت الله خاتمی برگزار می شد،با قهرمانی برسام به اتمام رسيد.

اين تورنمنت كه با حضور برسام اردكان،كوير اردكان،مقاومت گلساپوش يزد و ياران مباركه اصفهان برگزار می شد در روز اخر و در جدال برای قهرمانی تيم های برسام و گلسا به مصاف هم رفتند كه در نهايت با برد٢-١ برسام،اين تيم اردكانی به قهرمانی رسيد.

گفتنی است در ديگر بازي اين رقابت ها كوير با برد ٤-١ياران مباركه به مقام سومي جام خاتم رسيد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.