یزد؛

خبرهای ورزشی امروز پنجشنبه14اردیبهشت

خبرهای ورزشی امروز پنجشنبه14اردیبهشت در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  

1-برگزاری همايش دوچرخه سواری

امروز صبح به همت هييت ورزش های همگانی شهرستان يزد به مناسبت هفته ی پيشگيری از اعتياد و رفتار پرخطر،همايش دوچرخه سواري برگزار شد.

در اين همايش دوچرخه سواران حدفاصل ميدان باغ ملي تا پارك هفتم تير را ركاب زدند 


٢-يزديها،يك گام ديگر تا تاريخ سازی

تيم ملي فوتبال ساحلی ايران در چارچوب مرحله ی يك چهارم نهايی رقابت های فوتبال ساحلی باهاما از ساعت ٣بامدادروز جمعه به مصاف تيم سوييس يكی از بهترين تيم های اين رقابت ها می رود.

اين درحاليست كه شاگردان ميرشمسی و يزديهای تيم ملي اين فرصت را دارند تا با شكست سوييس برای نخستين بار حضور در جمع چهار تيم جهان را تجربه كنند.


٣-برگزاری همايش ورزش برای تونيك

اولین همایش و کارگاه ورزش برای تونیک با حضور ياسمن مويدي بنايان گذار اين رشته ی كاملا ايراني امروز از ساعت هشت تا دوازده صبح در ورزشگاه شهيد صدوقي برگزار شد.

ورزش برای تونیک روشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است.این ورزش اجرای تمرین های همزمان کلیه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می سازد .هر فردی می تواند برای تونیک را با انتخاب و سلیقه شخصی خود اجرا نماید.


٤-شروع مجدد ليگ تنيس روی ميز استان بعد هفت سال

بعد از هفت سال وقفه ليگ تنيس روی ميز استان كليد ميخورد كه سه دور از پنج دور اين رقابت ها فردا در سالن شهيد مديری يزد برگزار می شود.

دندانسازی فرقانی،فولاد الياژی اشكذر،فولاد الياژی يزد،هيات تنيس روی ميز ميبد،هيات تنسس روی ميز مهريز و شهيد عاصي زاده اردكان شش تيم حاضر در اين رقابت ها هستند .


٥-مسابقات چهار جانبه فوتبال ساحلی، جام خاتم با شركت چهار تيم برسام اردكان،كوير اردكان،مقاومت گلساپوش و ياران مباركه اصفهان كه از ديروز به مناسبت هفته معلم و پاسداشت مقام معلم اخلاق آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) در ورزشگاه ازادی اردكان كليد خورد،در روز دوم طبق برنامه از ساعت ١٩ يا ان مباركه به مصاف گلساپوش یزد مي رود و ساعت٢٠ برسام اردکان از كوير اين شهر پذيرايي مي كند.

ضمن ان كه برسام و مقاومت گلساپوش برندگان روز نخست جام خاتم بودند.
٦-هفته ای متفاوت برای كورس بهاره يزد

هفته ی پنجم و ماقبل پايانی كورس بهاره يزد فردا در حالی در مجموعه سواركاری صفاييه برگزار می شود كه قرار است برای اولين بار در كشور كورس اسب های هارك نيز برگزار شود.

گفتنی است هارك گونه ای از اسب است كه از خون اسبهای لهستانی،مصری،ايرانی،روسی و تركی می باشد كه از ويژگی های بارز ان ميتوان به سرعت،قدرت و زيبايي اشاره كرد.

٧-لیگ برتر فوتبال نونهالان استان یزد
 تیم انصار بافق به لیگ کشور راه یافت . 
تیم فوتبال نونهالان محبان انصار بافق با قهرمانی در لیگ برتر استان یزد به عنوان نماینده استان به مسابقات لیگ  مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر نونهالان استان یزد با حضور شش تیم از مناطق مختلف بصورت دوره ای به مدت سه ماه پیگیری شد و در پایان تیم محبان انصار بافق با کسب عنوان قهرمانی به لیگ کشور راه یافت. 

در پایان این مسابقات که زیر نظر فدراسیون فوتبال و توسط هیات فوتبال استان یزد برگزار شد تیم های محبان انصار بافق ، نود اسپرت و سالار یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

در مسابقه پایاتی تیم فوتبال نونهالان محبان انصار بافق با پیروزی 5 بر 2 بر تیم سالار یزد به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در رقابت های کشوری را کسب کرد. 

زمان و مکان برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان زیر گروه کشور هنوز از طرف کمیته مسابقات فدراسیون اعلام نشده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار