ساری؛

حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

سرنوشت کشور با انتخابات رقم می‌خورد و حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر گفت: تکلیف مردم این است با شناسایی افراد خوش نام و موفق و صالح به رای دادن بپردازند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در مدیریت کشور نسل جوان انقلابی را مضر می‌دانند افزود: تقابل در مقابل جوانان انقلابی نشان‌دهنده وجود عناصر غیرانقلابی در بین مسئولان است

امام جمعه بابل گفت: از جمله دام‌های دشمن برای انتخابات، دو قطبی کردن فضای انتخابات است که توسط آن‌ها طرح‌ریزی می‌شود و عده‌ای خواسته یا ناخواسته در این دام قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه وزیر جوان و خام سعودی حرف‌های زشتی را علیه ملت ایران بر زبان راند افزود: در در حالی که در طول ۳۸ سال گذشته آن‌ها در این راه قدم برداشتند .

وی گفت: صدام از ایادی آن‌ها که خود را سردار قادسیه می‌خواند، اما ملت بزرگ و قدرتمند ایران گوش او را گرفتند و با لگد بیرون کردند و امروز از بیخ و بن ریشه کن شد.

وی افزود: عنصری ناچیز و بی‌مقداری مانند دولت آل سعود که در باتلاق یمن دست و پا می‌زند در مقابل نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران عددی به حساب نمی‌آید.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.