ساری؛

سازماندهی 50 هزار نفر برای برگزاری انتخابات

بيش از 50 هزار نفر برای برگزاری انتخابات 29 ارديبهشت در مازندران سازماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا یونسی رستمی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست هم اندیشی با رسانه ها، احزاب و گروه های سیاسی استان با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم دوازدهمين دوره رياست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 ارديبهشت ماه امسال، گفت: برگزاری انتخابات، بهار سياسی جامعه است و جامعه محوری و اهميت مردم در تعيين سرنوشت خويش در انتخابات تجلی می يابد.

رييس ستاد انتخابات مازندران، با اشاره به اين كه انتخابات، نشانگر قدرت مردم است، افزود : مردم با حضور گسترده در انتخابات، قدرت سیاسی خود را به نمایش می گذارند و با انتخاب خود بستر جابجایی قدرت سیاسی را فراهم می کنند.

وی با اعلام اينكه همه شرايط و امكانات در استان برای برگزاری انتخاباتی شكوهمند فراهم است و مجریان انتخابات آماده برگزاری این رویداد مهم سیاسی در مازندران هستند، گفت: بيش از 50 هزار نفر برای برگزاری انتخابات 29 ارديبهشت در مازندران سازماندهی شده اند.

وی افزود: همه اركان اجرايی آموزش های لازم را گذرانده اند، همه مكان های برگزاری انتخابات تعبيه شده است، افرادی كه در هزاران شعب اخذ رای بكارگيری خواهند شد، انتخاب و آموزش های لازم را ديدند و همه ابزار برای برگزاری انتخابات در همه حوزه های انتخابيه فراهم شده است.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اينكه احزاب و گروه های سیاسی به ویژه رسانه ها نقش اصلی را در تشویق مردم برای حضور در انتخابات بر عهده دارند و باید در این حوزه به وظایف خودشان عمل کنند، گفت: مجریان انتخابات نیز در استان امانتدار آراء مردم هستند و با نهایت بیطرفی و رعایت قانون این انتخابات را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.