تقویت طرح‌های ورزشی و رفاهی در تامین‌ اجتماعی استان بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه نشاط و شادابی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر طرح‌های ورزشی و رفاهی در تامین‌ اجتماعی استان بوشهر تقویت می‌شود.

تقویت طرح‌های ورزشی و رفاهی در تامین‌ اجتماعی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یونس خسروانی ظهر امروز در آیین افتتاح زمین چمن  ورزشی تامین اجتماعی بوشهر با تبریک روز جهانی کارگر نقش کارگران در اقتصاد و تولید بسیار مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و بی‌بدیل کارگران در اقتصاد و تولید جامعه، این قشر پرتلاش به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان و مدافعان جبهه اقتصادی  هستند تاکید کرد: کارگران با روحیه جهادی و اراده پولادین چرخ های تولید کشور را به حرکت در می‌آورند و نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد و تولید دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه  کارگران رکن اصلی اشتغال  محسوب می‌شود گفت: چرخ واحدهای تولیدی و اقتصادی بدون حضور کارگر نمی‌چرخد و این نشان دهنده این است که کارگران رکن اصلی تولید و اشتغال محسوب می‌شوند.

خسروانی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش، اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بالای 80 درصد است خاطر نشان کرد: طرح‌هایی در راستای افزایش خدمات رفاهی به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر تدوین و در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی و اجرایی شد.

وی با اشاره به تقویت طرح‌های رفاهی و ورزشی در تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح‌هایی در تامین اجتماعی استان بوشهر تدوین و اکنون عملیاتی و اجرایی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر  با اشاره به افتتاح زمین ورزشی چمن تامین اجتماعی بوشهر افزود: این طرح ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع ساخته شده که برای اجرای آن 2.5 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

خسروانی بیان کرد: این طرح ورزشی دارای امکانات لازم ورزشی، سرویس بهداشتی، رختکن ورزشکاران و سیستم‌های روشنایی است که نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ورزش در افراد تحت پوشش دارد.

وی تاکید کرد: در راستای توسعه نشاط و شادابی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر، طرح‌های ورزشی و رفاهی در تامین‌ اجتماعی استان بوشهر تقویت می‌شود.
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.