پنج مصدوم به علت نشتی راکتور اوره در پتروشیمی پردیس عسلویه

مدیر ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: نشتی راکتور اوره پتروشیمی پردیس باعث شد پنج نفر از کارکنان این پتروشیمی دچار گازگرفتگی شوند.

پنج مصدوم به علت نشتی راکتور اوره در پتروشیمی پردیس عسلویه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام دشتی نژاد افزود: این نشتی مربوط به شیر ورودی راکتور بوده است و اکنون شرایط تحت کنترل است.

وی ادامه داد: یکی از پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه منتقل شده و چهار نفر دیگر در حال مداوای سرپایی هستند.

دشتی نژاد بیان کرد: مصدومیت این افراد شدید نیست و به زودی درمان می‌شوند.

مجتمع پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در شهر عسلویه و به فاصله 270 کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر واقع شده است.

مجتمع پتروشیمی پردیـس تولید و عرضـه کننده محصولات آمونیـاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان به شمار می‌رود.

در حال حاضر ظرفیت اسمـی فاز اول و دوم این مجتمع سـالانه حدود دو میلیون و 500 هزار تن اوره (کود شیمیایی) یک میلیون و 360 هزار تن آمونیاک است که بیشتر اوره تولیدی و حدود 150 هزار تن از آمونیاک تولیدی این مجتمع به خارج از کشور صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.